Tuesday 13 December 2011

Tips Tampil Cantik Anggun dan Menawan


Tips Kekal Cantik Anggun dan Menawan

Hai.. kawan2 hari ni Deanna nak kongsikan tips untuk tampil cantik, anggun dan menawan. Ramai wanita di luar sana tercari - cari tips - tips untuk kekal cantik dan muda sehingga kan sanggup menghabiskan masa dan wang ringgit. Sapa kata perempuan tak nak cantik.. kalau di tanya pada diri cemburu atau tidak kalau kita melihat ada wanita yang lebih cantik dari kita ... confirmed akan terdetik sedikit rasa iri hati. Dalam dunia ni tak kira la laki ke pompuan ke semua kalau tengok benda yang cantik pasti akan terjojol biji mata kan. Bagi wanita yang sudah berkahwin kecantikan dan kesihatan adalah aset penting bagi sesebuah ikatan suami isteri. kalau cantik je tapi tak sihat pun tak ada guna nya. Kalau korang nak tau..dari Deanna remaja lagi mak dan nenek akan kawal pemakanan Deanna. Bukan suruh sangat berdiet tapi amalkan jamu-jamu untuk sentiasa muda dari usia. Jamu bukan sekadar maintain kan badan kita malah mengubati luka2 dalaman dan menstabilkan hormon. Nak tanya korang nak tak walaupun dah ada anak 2,3 tetap mantap dan maintain macam bujang2 dulu. Confirmed nak kan.. tipu la kalau tak nak.. kalau korang tak nak yang pastinya kasihani lah suami kita sebab mereka pasti inginkan kita maintain macam muda2 dulu. Kalau dulu Deanna di ajar untuk makan bunga2 kerana bunga mempunyai zat yang amat baik untuk kekal muda dan tambah muda.. agak2 la kalau Deanna suruh korang buat cam tu.. korang boleh ke..
Sekarang ni kita tengok cream2 dan ubat-ubatan kat luar sana tu memang banyak khasiatnya ..dorang dah masukan segala ramuan2 dalam cream2 dan ubat-ubatan tu. Contohnya tips untuk kulit lebih mulus petua mak dan nenek Deanna ialah rebus kacang soya dan blander bersama air dan madu lebah . buat skrub kat muka or badan kita. tapi korang rasa senang tak kerja macam tu.. Hmm.. wanita yang berkerjaya macam kita semua nih pasti penat , malas dan tak ada masa nak buat perkara macam tu lagi... jadi sekarang tips paling senang adalah beli aja cream yang ada ramuan kacang soya di dalamnya kerana khasiat kacang soya amat tinggi. Ada orang tanya... apa nama crean tu Deanna. Deanna pun jawab Bio ever.. kalau korang nak tau testimoni Bio Ever ke atas Deanna dan kawan Deanna tadi ialah menegangkan kulit , menghilangkan eyebag, dan yang paling best untuk diri sendiri dan hubungan suami isteri ialah boleh digunakan untuk hubungan kelamin. Bagi lelaki yang mati pucuk pun digalkkan menggunakannya.. Korang tak nak ke bagi suami korang terkejut walaupun dah beranak dua tiga tapi macam baru kahwin. Senang aja sapu aja kat sebelah dalam peha untuk kecilkan vagina. sapu aja kat payudara pasti payudara rasa montok dan pejal. korang tak nak ke. kalau korang tak nak jangan sampai laki korang kata nak.... yang keduanya Deanna amalkan jamu Maharani keluaran    Hai - O Marketing. Jamu ni memang meletup la.. kalau korang nak tau.. sampai sekarang kawan Deanna masih membuat tanda tanya pada husband dia.. masa tu suami dia asik tanya je bini dia makan apa.. kata kawan Deanna makan nasi lah abg..
Huh.. alangkah bahagianya bila kita kembali Anggun cantik dan menawan di hati suami. Kawan yang kedua lak... kerap makan pil perancang sehingga kan kurang nafsu untuk bersama suami.. then bila Deanna bagi dia cuba satu bekas tu..husband dia rasa lain sangat..yang tu la yang kita nak dalam rumahtangga sebenarnya. ( Untuk pengetahuan korang kawan Deanna ni hampir diceraikan akibat perkara intim macam ni lah dan akhirnya dengan makan jamu Maharani ni maka terselamat lah mereka dari perasaan tidak ada kepuasan )Jangan la kerana dek malas kita tak endah tentang hubungan intim kita. Itu pengalaman orang muda-muda.. tapi pengalaman seorang nenek yang makan jamu Maharani memang tak pernah merungut letih dan penat serta pembuangan air besar lebih lancar..
Bagi Deanna tips untuk tampil cantik, Anggun dan menawan ni bermula dari diri sendiri. Tak guna kita dok servei sana servei sini untuk sihat dan cantik kalau kita malas melakukannya. Rasanya di zaman moden ni tak payah la lagi nak makan bunga2 an , akar2 kayu, ulam manjakani bersama nasi panas.. kerana sekarang ni semua dah moden semua dah ada dalam sesuatu ramuan tu jadi beli dan amalkan aja. Kalau korang nak cuba boleh je mintak khidmat nasihat dari Deanna.. call aja hp Deanna tak kisah laki ke pompuan ke... sumai pun boleh beli untuk isteri dan isteri pun boleh beli untuk suami.. daripada kita di trade-in lebih baik berjaga sebelum kena. Memang la semua orang boleh cakap Allah tentukan segalanya tapi bagi Deanna Allah tak suka manusia yang menadah aja takdir dari-Nya. so jom mulakan dari sekarang.. SAPU, MAKAN, TEST... BEST KE TAK BEST.... call je Deanna 017-647 0545

No comments:

Post a Comment